Cum îmi pot reaccesa contul?

Pentru ați reaccesa contul, conectează-te la pagina de start a serviciului folosit, urmează instrucțiunile pentru ați confirma identitatea și dacă este necesar, scanează-ți computerul/tableta/telefonul pentru a detecta eventuali viruși. Dacă ai un cont pe o rețea socială sau email, poți avea la dispoziție următoarele opțiuni de confirmare a identității: - indică numărul de telefon sau adresa de email la care să primeşti codul sau link-ul de restabilire a accesului - răspunde la întrebarea ta de securitate (dacă ai adăugat vreuna în cont); - identifică prieteni în baza fotografiilor etichetate ale acestora; - ia legătura cu un prieten ales de tine anterior pentru a te ajuta; - menționează-ți data nașterii. Dacă nu îți amintești parola, poți solicita o altă parolă. Pentru restabilirea parolei, apasă pe "Ai uitat parola", selectează ce îți amintești despre profilul tău: date personale (prenumele, numele de familie, vârsta şi oraşul), telefon, adresa de email, nume de utilizator, link la profil. Dacă nu reuşeşti, atunci contactează Centrul de Asistenţă al serviciului pe care ai creat contul, pentru a solicita ajutor în restabilirea accesului la cont.